Returnare Produse

Returnarea si inlocuirea produselor: 

Bijuterii Ania si-a propus sa multumeasca un numar cat mai mare de clienti. Chiar pe toti, daca este posibil. Insa stim ca acest tel este destul de greu de atins, desi depunem eforturi serioase in acest sens.

De aceea, dorim sa venim in ajutorul celor care, dintr-un motiv sau altul, doresc sa returneze produsele.

Conditiile in care se pot returna produsele sunt urmatoarele:

Daca produsul comandat este diferit de ceea ce v-ati dorit sau va razganditi dupa ce l-ati cumparat, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) aceasta clauza se aplica conf O.G.34/2014, in cazul achizitionariide produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G.34/2014 art.2 alin.7 "consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii de la incheierea contractului."

Inainte de a trimite produsul inapoi catre noi pe adresa Str. Ionita Cegan nr.4, bl. P12, sc. 1, ap.3, sector 5, Bucuresti, va rugam sa sunati la numerele de telefon afisate pe site.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si sa fie insotite de o copie dupa factura de achizitie. Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate de dumneavoastra, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la primirea returului de catre Bijuterii Ania.

Nu pot fi returnate:

 - Produsele de timp comanda speciala, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea dvs si a efectuarii platii

 - Produsele personalizate la cerere

Observatii importante:

Va recomandam sa utilizati servicii de curierat care permit urmarirea coletului.

Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi.

In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale.

Deteriorarea produselor poate conduce la refuzarea returului.

Coş cumpărături

← continuă cumpărăturile

Coșul de cumpărături este gol!